CZCIONKA: A A+ A++ KONTRAST: A A A A

baner3

Pytania i odpowiedzi

Czy będę mogła/mógł wciąż korzystać z funduszu jak do tej pory, czyli dostarczać do Sekcji Socjalnej faktury?

Tak. System kafeteryjny jest alternatywnym sposobem wykorzystania dofinansowania przyznanego Pracownikowi w ramach działalności sportowej i kulturalnej.

Czy korzystanie z systemu MyBenefit jest obowiązkowy, czy muszę z niej korzystać jeżeli chcę wykorzystać FS?

Nie. Nadal można za świadczenia lub usługi przedstawiać faktury do rozliczenia w Sekcji Socjalnej.

Czy karta MultiSport pozwala mi na korzystanie ze zniżek w kinach, muzeach itp., czy tylko jest do wykorzystana tylko w obiektach sportowych?

Karta sportowa umożliwia Pracownikowi korzystanie z obiektów sportowych. Natomiast logując się na platformie punkty z ZFŚS można przeznaczyć na zakup biletów do kina, teatru lub na koncerty.

Dlaczego nie widzę w kafeterii kin, muzeów?

Pełna widoczność systemu będzie udostępniona od 1 października i wtedy będzie można dokonywać zakupów z wykorzystaniem środków z ZFŚS lub płacąc środkami własnymi.

Czy jeżeli w kolejnych miesiącach moje konto na platformie będzie zasilane kwotą 40 zł (40 punktów), to czy będę mógł rozliczyć fakturę w ramach tych pieniędzy, czy przelanie znaczy, że już mogę je wydać tylko w ramach kafeterii?

Jeśli Pracownik nie wykorzysta punktów na platformie i przedłoży w Sekcji Socjalnej fakturę, to ta faktura zostanie rozliczona zgodnie z wcześniej obowiązującymi zasadami, a punkty w systemie zostaną zdjęte na poczet rozliczenia faktury.

Pod jakim adresem znajduje się Kafeteria MyBenefit dla pracowników Politechniki Opolskiej?

Kafeteria zanjdujes się pod adresem: https://system.mybenefit.pl/politechnikaopolska

Jak działa mobilna aplikacja Multisport?

Aplikację można pobrać ze sklepu Google Play. Jest to odrębny system, w którym nie używa się danych kafeteryjnych do logowań i nalęzy w związku z tym złożyć nowe konto. Aplikacja rozróżnia Użytkownika na podstawie numeru karty, który jest indywidualny dla każdej osoby. Podczas zakładania konta w aplikacji konieczne jest wpisane numeru, który widnieje na otrzymanej fizycznie karcie. Konto może zostać założone na inny adres e-mail niż podany w Kafeterii MyBenefit.


Poznaj odpowiedzi na więcej najczęściej zadawanych pytań...